Pogosta Vprašanja

Dostava

Kako dolgo bom čakal na paket?
Če je paket naročen do 10.00 ure, vam ga v večini primerov pošljemo še isti dan. Za vsa kasnejša naročila pa je običajno odposlan naslednji delovni dan, tako da je povprečen čas dostave 1-2 delovna dneva. Za izdelke, ki pa niso na zalogi se običajno čas dostave v večini primerov poveča za 3-5 delovnih dni (v primeru, da je za izdelek potrebno počakati dlje časa, vas obvestimo preko e-maila).

Ali bom obveščen o času dostave?
V času dostave vas obvestijo s strani dostavne službe GLS (spremljajte e-mail, saj vam ponavadi pošljejo e-mail o predvidenem času dostave že en dan pred dostavo. Tam lahko izberete tudi drug način dostave: npr. k sosedu, na bencinski servis, v službo,...)

Kako naročim paket, če me ni doma?
Paket lahko naročite tudi k sosedu, na bencinski servis ali pa kar v službo. Če pa ste odsotni, lahko paket za vas tudi pridržimo in ga pošljemo na želeni datum, v tem primeru nam ob naročilu pod opombe pripišite želeni datum dostave.

Ali se ob dostavi zaračunajo kakšni dodatni stroški?
Ob dostavi ni nobenih dodatnih stroškov. Kurirju plačate toliko, kot piše na računu (ali preko banke, če ste izbrali način plačila po predračunu).

Kdo mi bo dostavil paket?
Paket vam dostavi dostavna služba GLS.

Kakšna je cena dostave?
Cena dostave je enotna na vse pošiljke: 4€, oz. brezplačna pri naročilu nad 50€.

Plačilo

Kako lahko plačam?
Plačate lahko na 2 načina: po povzetju (plačate kurirju, ki vam dostavi paket. Lahko plačate z gotovino ali s kartico) ali pa po predračunu (ko v fazi naročila izberete plačilo po predračunu, vam po e-mailu pošljemo predračun z navodili in podatki o plačilu in ko ga poravnate, vam pošljemo paket).

 

Vračilo

Ali lahko vrnem izdelek?
Izdelek lahko brez težav vrnete v roku 15 dneh (pogoji so, da je izdelek nepoškodovan, brez vidnih znakov uporabe in pa mora biti vrnjen v originalni embalži skupaj s kopijo računa).